Dino World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Ga de uitdaging aan om te overleven als dinosauriër zo'n 60 miljoen jaar terug.
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 bijt-de-seismo

Ga naar beneden 
AuteurBericht
gigan

gigan


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 3
Registration date : 30-03-11

Dinosaurus
Soort: giganotosaurus carolinii
Leeftijd: 11
Partner: wtf?

bijt-de-seismo Empty
BerichtOnderwerp: bijt-de-seismo   bijt-de-seismo I_icon_minitimewo maa 30, 2011 3:22 pm

er was een seismosaurus kudde op volle gang over de vlakte aan het lopen. als ik geen honger had was ik gewoon doorgelopen. maar nu was het anders, ik had honger. dus ik stalkte de kudde om de lekkerst uitzijende uit te zoeken. naa een paar uurtjes stalken (zucht) had ik er een van zo'n 40 meter lang geselecteerd. ik ging hem van de kudde laten afdwalen. ik rende tussen de kudde en de seismo die ik had geselecteerd door. ze waren erg geschrokken en vluchtten. maar die seimosaurus was van de kudde weggerend. BINGO! ik zette me schrap en concentreerde mezelf. ik sprintte zo hard als ik kon op de seismo a en sprong. mijn tanden kwamen diep in het vlees van de nek. ik schudde en scheurde totdat ik uiteindelijk die zalige langverwachtte knak hoorde. de nek viel eraf. eindelijk kon ik mijn honger stillen, voorlopig...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
bijt-de-seismo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seismo of Spinosaurus groter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dino World :: Dino world :: Vlaktes :: Zoutvlaktes-
Ga naar: