Dino World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Ga de uitdaging aan om te overleven als dinosauriër zo'n 60 miljoen jaar terug.
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 graven

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: graven   graven I_icon_minitimewo feb 09, 2011 4:01 pm

langzaam liep rappie door de rievier, hij was uitgehongerd, zelfs een klien visje was al genoeg. na een tijdje zag hij een vis van ongeveer 10 centimeter. wachten... waachten... nu! ik sprong bovenop de vis met mijn sikkelvormige klauw naar beneden. met een beet was het gebeurd. wel een beetje saai, zo in je eentje. het werd donker dus ik ging op zeok naar verlaten holen. ik vond er een, maar wel een beetje krap. ik begon met graven. het was al middernacht toen ik eindelijk klaar was. nu nog een paar bladeren. ik scharrelde wat bij elkaar en begon te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 09, 2011 4:37 pm

Verveeld liep Vello langs de rivier het was al laat in de nacht. Zeker al rond middernacht moet het zijn. Rustige liet hij zijn staart langs wat struiken en balderen gaan hij had best wel trek maar een visje zo zijn maag niet vullen. Nee hij had een fatsoenlijke en wat groter prooi nodige dan die kleine visjes in de rivier. Even blijf hij staan en keek even naar de stroming van de rivier en langs de andere kant van de oever op zoek naar een prooi. Maar Vello zag niks en of wel? In de schaduw van wat struiken zag toch nog net een schim weg schieten. Vello zette zich krachtig af en sprong zo over de rivier. En rende achter de schim aan toen hij het een holletje in zag schieten kon hij nog net zien dat het een kleine Troodon was. Vello zuchten even en bleef valk voor het hol staan. Hij kon daar onmogelijke in komen. Toen hoorde Vello klauwen over de grond gaan en het geschuif van zand en steen. Er kwam een kleine grijns op Vello’s gezicht het hol was ook te klein voor zo kleine Troodon. Vello keek om zich heen en zag een geschikte slaapplekje voor hem bij twee bomen zodat als het ging regenen hij niet kletsnat zo worden. Vello schoof wat bladeren en wat takken bij elkaar en ging toen rustige liggen. Nog even keek hij of alles veilige was en viel toen in lichte slaap zodat er als er vijanden in de buurt waren. Of iemand hem probeerde te besluipen zou kunnen horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 09, 2011 5:11 pm

(je kon me niet zien, ik zat in mijn hol)
ik werd wakker door geritsel .ik zag net voor de ingang een utahraptor voorbij flitsen. wat moet dat hier, ik probeer te slapen! het lukte niet om nog te kunnen slapen, ik was veel te gespannen. ik stak mijn kop uit het hol. daar zat hij tussen twee bomen. ik ben vriendelijk, ik val je niet aan. zou ik niet eens kunnen.

Edit Toxic: je begon goed, maar dit zijn geen drie volle regels. Probeer ook hoofdletters en leestekens te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 09-02-11

Dinosaurus
Soort: Parasaurolophus
Leeftijd: jaar of 10
Partner: Love is somthing that I can't understand

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 09, 2011 11:27 pm

Het was een vreemde tijd om hier te zijn: Midden in de nacht, bij een rivier in het nestelgebied. Murray dronk wat van het koele water en wadde er vervolgens een eind verder in totdat ze midden in de rivier stond en het maanlicht op haar natte huid weerkaatste. Haar zintuigen stonden op scherp omdat ze wist dat carnivoren altijd in de buurt waren. Ze keek naar de maan en raakte even afgeleidt van alles om haar heen bij het zien van het grote witte ding aan de hemel. Ze waadde verder tot ze aan de overkant van de rivier was waar ze zich uitschudde. Murray vervolgde haar weg stroomafwaards. Omdat ze tegen de wind in liep rook ze de Utharaptor al snel, ze stond stil en spitste haar oren zo goed als mogelijk was. Het duurde een tijdje voor ze zeker was dat het maar één raptor was. Utharaptors leefden toch in groepen? Ach, zij leefde ook alleen, maar ze wilde wel in een groep of misschien wel zelf een groep starten. Ze hoefde zich geen zorgen te maken om een enkeling. Ze was ruim negen meter lang en de grootste Utharaptor die ze ooit had gezien was slechts zes meter lang geweest. Bovendien rook dit exemplaar nog jong en dat betekende dat hij nooit zes meter lang kon zijn. Ze was dus op twee punten in het voordeel: Ze was een stuk groter én ze was ouder. Toen ze - nog steeds op haar hoede - doorliep hoorde ze plots stemmen. Net toen ze zichzelf wilde afvragen wie er nou weer zo laat op bleven bedacht ze dat ze zelf ook nog wakker was. Voorzichtig keek ze door het struikgewas. Ze zag de Utharaptor. Hij was inderdaad alleen... Nee wacht! Hoorde ze daar een andere stem? Ze twijfelde of ze moest maken dat ze wegkwam of dat ze moest blijven. Dit was in ieder geval één carnivoor. Dat zou genoeg reden moeten zijn om te vertrekken. Uiteindelijk probeerde ze stilletjes verder te lopen maar toen ze op een dikke tak ging staan die een oorverdovend - zo leek het tenminste - knappend geluid maakte wist ze dat het niet anders kon dan dat de raptor haar geboord had. Murray verhief zich op haar achterpoten om hoe dan ook duidelijk te maken dat hij haar niet aan zou kunnen - mocht de raptor bedenken dat hij eens ging kijken wie daar was -.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 09, 2011 11:40 pm

Vello hoorde wat geritsel en langzaam deed hij zijn ogen open om te zien wat het was. Vello tilde zijn kop wat omhoog. Als snel kreeg Vello de Troodon in het oog, die hij bij de rivier zag wegschieten en het hol in zag gaan. Vello hoorde de woorden van het kleine roofdier en kon een kleine grijnsje niet onderdrukken. Hij was een stuk groter dan de Troodon en kon hem zo doden als hij wou. Maar zo was Vello niet hij doden niet zondere een reden. Tenzij de kleine Troodon dat wou dat had hij nog wat te eten vanond en hoefde hij ook niet zo veel moeite te doen. Vello keek rustige naar het kleine roofdiertje. 'Hoi daar je hoeft niet bang voor me te zijn hoor.' Vello knikte vriendelijke naar hem en bleef rustige liggen benieuwd wat de Troodon wou of ging doen. Maar voordat de Troodon antwoord drong er al een andere geur binnen van een Parasaurolophus een vrouwtje gokte Vello. Hij had de wind niet echt in zijn voordeel maar Vello kon uitstekend ruiken maar in zijn eentje tegen zo beest kon hij niet op. Net al snel hoorde hij een duidelijk geluid van een tak die doormidden brak. Het was valkbij en Vello spong gelijk op zijn poten en ging achter het geluid aan hij was toch wel benieuwd wie er nog meer zo laat door het bos sluipen. Langzaam werd de quer sterker en wist hij haast zeker dat het een Parasaurolophus was en ze rook ook al een stuk oudere, rond de 10 jaar als hij zo even moest gokken. Al snel zag hij de Herbivoor op twee poten staan waardoor ze nog groter leek en die beesten waren al groot de meeste waren wel rond de 9 meter. 'Zo.zo nog een opblijvertje. En wat doet een herbivoor nog zo laat op??' Zei Vello met een wat vrolijke stem misschien kon hij als hij het slim speelde deze nog wel aan. zat hij meer in een groep andere Utharaptors dan hoefde hij zich niet zo zorgen te maken om voedsel dan kan hij gewoon deze jongens neer halen. Vello bleef een beetje bij haar uit de buurt hij wou zeker niet verpletterd worden door die poten van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 09-02-11

Dinosaurus
Soort: Parasaurolophus
Leeftijd: jaar of 10
Partner: Love is somthing that I can't understand

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 09, 2011 11:55 pm

Haar zich was 's nachts niet geweldig maar in het maanlicht kon ze de Utharaptor met gemak zien. Bovendien kon ze hem al horen aankomen nadat hij was opgesprongen. De raptor sprak wat woorden over laat opblijven en Murray snoof. Ze was niet van plan zich in een van te laten lokken, bovendien leek de raptor te bluffen "Er zijn dinger die nieuwsgierige rapotors als jij niet aangaan" ketste ze terug. Murray wilde haar rug niet naar de raptor toe draaien omdat ze dat gewoonweg niet vertrouwde. Ze verhief zich nog iets hoger waardoor ze zeker tot zeven meter hoog was en ver boven de raptor uitstak. Ze had nu ook haar vorpoten vrij om hem in een eventuele aanval af te slaan. Ze moest zelf wel toegeven dat ze ene betere plaats had kunnen bedenken om de nacht door te brengen, waarom wilde ze nou per-se dit gebied door voordat ze ging slapen? Nu zat ze er middenin en kon ze niet rusten voor ze eruit was. Ze wenste diep in gedachte dat ze een groep had om mee te reizen, dat was veiliger. Ook zouden leden die iets ander nadachten haar hebben tegengehouden toen ze toch nog 'eventjes' het gebied door wilde. De blauwe ogen van de raptor vielen erg op en hielden haar gefucust omdat de sluwe blik dwars door haar heen leek te kijken. Ze dacht zijn ogen letterlijk in haar hart te voelen priemen. Snel bedacht ze dat hij slechts in zijn eentje was en niet tegen haar kon beginnen zolang ze hem goed in de gaten hield en niet in een val zou trappen. Dit was moeilijker dan de meeste dachten, zeker op dit uur van de nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:31 pm

(ik zal wat langer posten)
ik ben een nachtdier dus ik kon de parasauroslophus prima zien aankomen. hallo daar, het word hier gezellig! ik paste makkelijk op de kam van het beest dus ze wist dat ik ongevaarlijk was. ik ging voor haar staan. anders zou ze me misschien over het hoofd zien, want door mijn bruine donsvacht was ik bijna perfect gecamoufleerd. ik had vriendelijke groene ogen opgezet zoals ik altijd deed bij iemand die ik wel mocht. het is soms best wel saai om de kleinste te zijn, jij bent groot, jij hoeft je hier bijna nergens zorgen om te maken. ik heb je eigenlijk nog niet gevraagd hoe j heet, dat is netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimedo feb 10, 2011 8:31 pm

De Parasaurolophus snoof bij zijn woorden en Vello bekeek haar rustige terwijl hij duidelijk de driegende en ook wat gespannen houding van haar voelde. Ze straalde die gewoon uit wat vermakelijk was. dit kon nog gevaarlijke worden voor hem en voor haar. Hoewel hij dan in zijn eentje was hij was zeker niet hulpeloos ze verhoogde haar lichaam nog wat en Vello liep rustige om haar heen/ Natuurlijk zou die Parasauroslophus hem goed in de gaten houden maar het was al donkere en laat. Dus een kans maakte hij wel om haar neer te krijgen. Ook al is hij dan in zijn eentje maar je was het wel waard zo groot was de kans ook weer niet. En het zo eerder zijn dat zo won en niet hij. Ondertussen was de Troodon er ook weer bij gekomen voor hem hoefde ze zeker niet ben te zien maar misschien konden ze samen werken. Maar naar de woorden gehoord te hebben die hij uitsprak en de vriendelijk blik van hem gezien te hebben snoof Vello even. Op hem hoefde hij zeker niet te rekenen niet dat het zijn kans dan erg vergroten maar een beetje hulp zo fijn zijn. Vello richten zijn blik weer op de Parasauroslophus. Zodat hij kon zien als ze wat van plan was met haar en blijf rustige rondjes om haar lopen. ‘Ik mag toch wel weten waarom een planteneter zo laat nog wakker is? Of is dat verboden om een beetje belangstelling te tonen? Mevrouwtje.’ Vello ging rustige voor haar staan maar nog net uit haar bereik en keek met een schuine kop naar haar. Ze voelde zich duidelijk niet op haar gemakt wat ook een beetje te begrijpen was. Vello voelde zich ook altijd wat minder op zijn gemak bij de groter vleeseters maar ze had weinig te vrezen nou. Vello ging haar niet aanvallen hij maakte te weinig kans. Dat wist hij en dat wist de Parasaurolophus waarschijnlijk ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimedo feb 10, 2011 8:41 pm

ik begon me een beetje te vervelen dus ik ging achter een late libelle aan, rende een beetje rond om de spieren warm te houden en legde de al dode libelle neer in mijn hol een paar meter verder. ik klom in een laag boompje zodat ik op ooghoogte van de utahraptor en de parasaurolophus zat. ik verboog een paar takjes zodat ik kon zitten. hap! nog een libelle. het was nu al zowat 4 uur in de morgen dus ik werd weer wat actiever door de opkomende zon. ik heb zin in iets actiefs, hebben jullie een paar iedeen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 09-02-11

Dinosaurus
Soort: Parasaurolophus
Leeftijd: jaar of 10
Partner: Love is somthing that I can't understand

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimevr feb 11, 2011 9:10 pm

Murray was niet van plan nog veel langer te blijven. De Troodon was nu als een hyperactieve dino in het rond ana het rennen en dat maakte haar wat nerveus. Ze maakte een waarschuwingsgeluid door de haak - waar adem-schachten doorheen liepen - achter op hara kop te gebruiken. Dit waren nog erg lage geluiden en moeilijk tot niet te horen voor dinosauriërs van een andere soort. Ze hoopte dat er soortgenoten in de buurt waren. Dan zou ze de Utharaptor kunnen wegjagen. Maar nu was ze zo goed als in haar uppie. Murray bedacht dat ze maar beter weg kon gaan. Het rondcirkelen van de Utharaptor maakte dat ze het iedee kraag dat deze haar pijlde en aanspoorde om te gaan rennen. Ze betwijfelde of ze sneller zou zijn dan de raptor. Als ze niet zou gaan rennen was hij niet in zijn voordeel. Ze moest dus koste wat het kost niet gaan rennen. De Utharaptor stelde haar zijn vraag zo goed als opnieuw. "Ja, dat is verboden" antwoordde ze een beetje bot. "Vraag me niet wie dat bepaald heeft, dat heb ik namelijk zojuist bepaald." ging ze hem voor in een eventuele opmerking. Toen de raptor voor de zoveelste keer achter haar was draaide ze zich om zodat ze hem goed kon zien. Net toen hij uit haar weg ging stapte ze uit de cirkel die hij telkens opnieuw maakte en liep ze nie al te snel van de twee weg. Om haar evenwicht te kunnen bewaren moest ze hiervoor wel haar torso weer wat horizontaler zetten waardoor haar keel weer lager bij de grond was. Ze hoopte hier snel weg te zijn en een veilige plaats te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimevr feb 11, 2011 9:21 pm

(sorry hiervoor murray Laughing )
bah, das ook saai dan ga ik wel weer een paar maaltjes bij elkaar scharrelen. ik zette mijn allerliefste blik op en vroeg aan de utahraptor: help je me met jagen op ornithomimussen? ik ben slim ik kan het plan uitkienen jij hebt de kracht en snelheid om ze neer te halen ik kan me dan aan de eieren en de jonkies tegoeddoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 12, 2011 3:06 pm

Vello rook gewoon de ze weg wou en zo snel mogelijke ook terwijl de Troodon een beetje druk aan het doen was en aan het rondrennen. Snoof Vello even hij liet die maar gewoon zijn gang gaan en negeerde het maar even. Hij had nou even een iets anders en beter voor zich staan. Vello dacht even dat ze een zacht geluidje maakte en ze leek even om hulp te roepen of om soort genoten maar er kwam niemand op haar kreet af. De meeste herbivoren waren er al lang vandoor gegaan maar deze blijf koppige staan en liet zich niet gek maken of leek dat gewoon. Vello wist zeker dat ze van binnen toch langzaam in paniek moest raken. "Ja, dat is verboden" Antwoordde ze een beetje bot en Vello glimlachte even zijn tanden bloot. "Vraag me niet wie dat bepaald heeft, dat heb ik namelijk zojuist bepaald." Ging ze nog verder, Vello keek even wat verbaast. ‘Een beetje vriendelijker mag ook wel hoor.’ Grinnikte Vello en hield haar goed in de gaten de dino draaide zich om maar heild hem goed in de gaten. Toen hij weer een rondje om haar had gelopen stapte ze uit de cirkel die Vello steeds maakte. En liet haar torso wat zakken voor evenwicht en haar keel wat lager bij de grond kwam en liep ze langzaam van hem en de Troodon weg. Hierbij zag Vello zijn kans ze stond precies met de rug naar hem toe. En meteen greep hij die deze kans verhoogde zijn succes een klein beetje maar toch bleef het een riskante gok. Vello zette zich meteen af en sprong meteen op haar flank en boorde zijn nagels diep in haar huid en greep meteen met zijn bek haar nekvel. Genoeg gespeeld eens kijken of deze eens kon vechten. Hoewel hij de voorstel van de kleine Troodon had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 12, 2011 3:32 pm

(je mag haar niet doden zonder toestemming van haarzelf)
zeg gallimimussen zijn lekker hoor, zo mals, zo lekker zo..... passend! smakkend verzonk in gedachten om een plan uit te kienen hoe de gallimimussen te doden. ik schrok op van een doodsbange kreet. mmm.. eten. ik rende naar de plaats waar het vandaan kwam. dacht ik het niet, de utah en de para. ik klom gauw in een boom om het schouwspel goed te zien. kom van dat beest af! gallimimussen zijn veel lekerder dan parasaurolophussen. ik wil niet bazig zijn dus sorry voor mijn harde stem. maar serieus, kom van haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 09-02-11

Dinosaurus
Soort: Parasaurolophus
Leeftijd: jaar of 10
Partner: Love is somthing that I can't understand

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 12, 2011 4:10 pm

Muray had het ergens wel kunnen weten maar ze had weer eens naar haar instinkt geluisterd. Ze brulde het uit toen de klauwen zich in haar huid boorde. Bloed sijpelde over haar schubben uit de wonden die de raptor maakte. Zo zou ze waarschijnlijk wel veel aandacht trekken van andere rover, nu ze zo naar bloed rook. Ze begon te rennen waardoor de raptor op en neer geschud zou worden. Het was meer van de paniek dan van angst al moest ze bekennen dat ze ook bang was. Plots kwam haar gezonde verstand weer boven. Bliksemsnel wierp ze zich op de zij waaraan de raptor hing zodat hij tussen de grond en haar kwam. Ze zou hem als het ware pletten met haar gewicht van zeker 3500 kilo. Ze krabbelde weer op in de hoop de raptor op de grond achter te laten en rende verder. Ze kon zich niet langer inhouden en bleef gewoon rennen. Ze wist dat haar uithoudingsvermogen waarschijnlijk groter was dan dat van de raptor, maar de Utharaptor was sneller. Ze hoorde de troodon niet eens meer roepen, ze liet hem dan ook ver achter zich. Haar staart zwiepte heen en weer voor eventwicht en vormde naast haar stampende poten een gevaarlijke plek voor haar achtervolger. De raptor liet ze achter haar, ze was ontkomen.

(topic uit)


Laatst aangepast door Murray op za feb 12, 2011 7:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 12, 2011 4:27 pm

Vello voelde hoe de Parasaurolophus in paniek raakte en als een gek begonnen te rennen Vello boorde zijn grote en dodelijke klauwen nog dieper in haar huid en kon een grijns niet onderdrukken toen de Parasaurolophus een pijnlijke brul los liet. Uit instinkt hield Vello zich goed vast en zette meer kracht met zijn bek op haar nek. Toen de Parasaurolophus zich op de grond liet vallen wat hij niet verwacht had en totaal als een verrassing kwam. Slaakte
Vello een pijnlijke en harde brulde los en liet meteen haar nek los en hapte naar ademde. Vello krabbelde met trillende poten weer op en zocht wanhopige naar lucht die 3500 kilo had zijn longen samen geperst. Meteen zakte hij weer door zijn poten en piepte een paar keer van de pijn terwijl hij toe keek hoe de Parasaurolophus opstond en er vandoor ging. Vello brulde woedend en nijdige naar de vluchtende Parasaurolophus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimezo feb 13, 2011 3:29 pm

dat komt ervan, geplet worden. wacht ik kom uit de boom je kunt me toch niet aanvallen. kun je nog ademen? ik keek naar de wonden van de dino. das vast een gebroken been en een gekneusde rib. ik help wel eten tevinden en een goede schuilplaats maken. dat kan ik best. hou je van vis? of heb je liever ei?

Edit Toxic: Gelieve HoOFdLetTeRs en "leestekens" te gebruiken, dit bericht is ook wat te kort: Min. drie volle regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimezo feb 13, 2011 3:59 pm

Vello snoof nog wat nijdige en draaide me kop naar deTroodon die weer begon te praten. En haalde rustige adem Vello probeerde zijn boosheid wat intoom te houden hij provbeerde alleen maar te helpen. Maar hij had geen hulp nodige Vello probeerde weer op te staan er ging een stekende pijn door zijn been. Vello negeerde de pijn en bleef rustige staan en keek toen naar de Troodon. Een vis was wel lekker better dan een ei. Nee hj had vlees ndogie geen ei. Misschien kon hij toch dan wel even een paar vissen voor hem vangen. En dan kan Vello zelf nog even bij de rivier rustige bij komen. Vello knikte even en draaide zich om en liep wat mank en met veel moeite richting de rivier. Toen hij valkbij de oever van de rivier stond kon Vello niet langer meer bleven staan en ging weer liggen. Wat handinge nam hij een paar slokken water dat lekker fris was. Even keek Vello of de kleine Troodon in de buurt was en hem was gevolg. Als hij die Parasaurolophus nog eens tegen kwam dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimezo feb 13, 2011 6:14 pm

Oke vlees en vis dus. Ik ga wel even naar een goed plekje in de rivier. Ben zo terug!
Eenmaal bij de rivier aangekomen zag ik een school vissen tegen de stroming in zwemmen. Ik ging héél langzaam erop af... ik sprong en ik raakte. Ik maakte een kuil in het zand en legde de vis erin. Even later had ik zon 5 vissen van 10-20 cm. Oke nu het vlees. Ik ging op zoek naar kleine zoogdieren en dino's. Uiteindelijk zag ik een zalambdalestes tussen de stenen, daar zal ie blij mee zijn. Hap! Met een beet was het gebeurd. Ik legde hem bij de vissen en ging weer terug naar de gewonde. Hier is wat vis en vers vlees van een zalamdalestes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 16, 2011 7:41 pm

Rustige nam Vello wat water tot zich en hield de kleine Troodon in het oog. Niet dat hij de kleine Troodon niet vertrouwde maar je moest maar nooit. Vello was ook wel benieuwd naar wat hij ging doen en vangen voor hem. met zijn blik op de Troodon gericht volgde Vello zijn bewegingen en handelingen. De Troodon stond een paar meter veder van hem vandaan tegen de stroming van de rivier in. Hij ving 5 vissen die tegen de stroming in zwemmen, Velllo knikte even goedkeurend hij was wel snel en behendige. Hij begroef de vissen in een kuil en ging er toen vandoor. Vello keek hem even wat verbaast na maar hoorde al snel een pijnlijke en angstige kreetje en de geur van verse bloed rook hij. Nie veel latrer kwam hij terug met een Zalamdalestes in zijn bek. Het was niet veel maar het was beter dan niks. Vello knikte even en ate in een hap alvast een vis naar binnen en knikte vriendelijke en dankbaar naar de Troodon. ‘Ik ben Vello en jij?’ Vello nam nog een vis en keek met een vragende blik naar de Troodon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimewo feb 16, 2011 7:52 pm

ik ben rappie, een troodon. ik vertrouwde hem wel. ik mocht zijn manier van denken. het was ochtend, ik ga ook een maaltje voor me zelf vangen. roep me maar als je een grote scool vissen ziet. ik maakte een kuil in het zand en wachtte tot een vis voorbij kwam. toen voelde ik iets wiebelen onder mijn buik. een duizendpoot, altijd lekker. lettend op de rivier beet ik hem in twee en legde hem naast me neer. ik focuste me weer op de rivier. maar ik werd afgeleid door iets in de struiken. ik draaide mijn kop héél langzaam om. een compsognathus! die had ik lang niet meer gezien in dit gebied. ik jaagde hem naar de rotsen vlak bij de rivier, daar kon hij niet op. dus hij zat in de val ik pakte hem en legde hem naast de duizendpoot. jij ook wat, het is heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper

Piper


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 117
Leeftijd : 26
Registration date : 02-04-09

Dinosaurus
Soort: Velociraptor
Leeftijd: 1,8
Partner: you tell me.

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 19, 2011 5:53 pm

Piper was bij de holen aan het wandelen, ze zocht een onderkomen voor de nacht. Met geruisloze passen bekeek ze haar omgeving, haar ogen bespiedde elk levend wezen in haar omgeving. In de verte zag ze Rappie, met nog iemand anders. Op Piper's mond vormde zich een glimlach, en ze liep naar Rappie en de Utahraptor toe. "Hallo" zei Piper vriendelijk, ze ging naast Vello staan en keek naar hoe ze de vis aten. Rappie ging ook een andere dino eten. Piper besloot het ook bij vis te houden, met een snelle beweging pakte ze een vis. De eerste hap vulde haar mond met een heerlijke sappige smaak, snel at Piper de rest van de vis op. "Hoe heet jij?" vroeg Piper vriendelijk, en ze keek Vello aan. Piper nam snel nog een vis en ze hield het vast in haar klauwen. Het water drupte, en ze nam een hap. Met een glimlach likte ze haar lippen af, daarna focusde ze haar aandacht op Vello. Ze was nieuwsgierig naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vello

Vello


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 20
Registration date : 08-02-11

Dinosaurus
Soort: Utahraptor
Leeftijd: 2
Partner: Wat

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 19, 2011 7:44 pm

Vello glimlachte vriendelijke op het antwoord van Rappie hij had al ontdekt dat het een troodon was. Maar ging er niet op in het was wel fijne even gezelschap te hebben dat zich niet meteen bedriegt voelde door zijn aanwezigheid. Vello at de laatste vissen naar binnen en keek rustige toe hoe de Troodon Rappie zijn voedsel bij elkaar een het verzamelen was. Toen Rappie vroeg of hij ook nog wat wou pakte Vello de Compsognathus en rukte die in stukken. En ate het met een van de stukken met een genieten gezicht op. Vello hoorde in de verte voetstappen die langzaam dichterbij kwamen meteen werd hij wat waakzamer en behoedzamer. Het was een velociraptor een van zijn soort dus. Nou een beetje Vello knikte vriendelijk naar hem toen hij hem begroete ook hij voegde zich bij hen en pakte ook een vis. Vello bekeek haar rustige en ontsnapde weer wat. ‘Vello is de naam en jij?’ zei hij met en vriendelijk stem en keek vriendelijk naar de andere raptor. Vello zag de nieuwsgierige blik van haar. En hij was ook wel een beetje nieuwsgierig naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper

Piper


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 117
Leeftijd : 26
Registration date : 02-04-09

Dinosaurus
Soort: Velociraptor
Leeftijd: 1,8
Partner: you tell me.

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 19, 2011 7:53 pm

"Ik ben Piper" zei ze vrolijk, ze keek naar de Compsognathus die in stukken werd gescheurd. Ze had daar geen trek in om een of andere reden, ze had nu wel genoeg aan die 2 vissen. Misschien later nog eentje. Piper likte haar klauwen af zodat het niet meer drupte en liet ze daarna weer hangen. Ze vond Vello wel aardig, nouja op het eerste gezicht wel. Misschien was hij wel heer gemeen en wilde hij haar opeten, het zou kunnen hij was wel wat groter. Piper hoopte het beste, maar nam geen risico. Ze bleef alert, maar al snel ontspande ze. Vello leek zo aardig, hij zou haar toch niet aanvallen? Piper keek naar zijn klauwen, ze waren een stuk groter dan die van haar. De tanden waren wel even scherp. Ze zou hem niet aanvallen in ieder geval, maar van hem kon ze dat nog niet zeggen. Verlegen ging ze een beetje met haar poot over de grond schrapen, dat deed ze altijd. Een glimlach verscheen op haar gezicht, dit had ze ook altijd met Sinder gedaan. Al snel verdween haar glimlach en voelde ze tranen opkomen. Snel drukte ze die weg, en keek ze weer naar Vello. Ze ging haar verdriet niet laten merken, niet nu in ieder geval. Vriendelijk keek ze in de ogen van Vello, ze wilde veel vragen stellen maar ze hield zich in. Dat zou echt veel te opdringerig aankomen vond ze zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rappie

Rappie


Geslacht : Mannetje
Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 24
Woonplaats : een nest in de bomen
Registration date : 16-01-11

Dinosaurus
Soort: troodon
Leeftijd: 2
Partner: mjam wat was die lekker!

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 19, 2011 8:14 pm

vello leek mij te goedkeuren. toen rook ik een bekend geur: een velociraptor. toen ze in het zicht was schreeuwde ik: he piper, jij ook hier! met de blauwe ogen staarde ik haar vriendelijk aan. ik was even groot, maar net iets sneller en behendiger gebouwd. ik at een stuk compy toen ik iets voeld aankomen. er is iets mis, ik heb zo'n raar voorgevoel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper

Piper


Geslacht : Vrouwtje
Vrouw Aantal berichten : 117
Leeftijd : 26
Registration date : 02-04-09

Dinosaurus
Soort: Velociraptor
Leeftijd: 1,8
Partner: you tell me.

graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitimeza feb 19, 2011 8:24 pm

(ik ben een Utahraptor nu. <3)

Piper zei geen 2 keer nee als ze eten werd aangeboden, en ze liep er rustig heen. Het liefst zou ze willen rennen, ze begon weer honger te krijgen. Piper leek wel een bodemloze put, als je er veel instopte dan was het éventjes vol en daarna kon het weer álles eten. Piper werd er soms super moe van, maar goed. Toen Piper voor het karkas stond nam ze een hap, en nog een. Na 6 volle happen te hebben genomen zat ze alweer vol, met haar mond vol bedankte ze Rappie en Vello. "Bedwankt." zei Piper met haar mond vol, het gaf een grappig geluid. Toen Piper haar mond leeg had, zei ze het nog is. Het was een beetje onbeleefd geweest, en ze wilde zeker weten dat ze het wel hebben gehoord. "Zo" begon Piper om de stilte te doorbreken, "Kennen jullie elkaar al lang? En zijn jullie goede vrienden?" Het laatste boeide Piper het meest, ze was eindelijk weer iemand van haar eigen soort tegen gekomen en dan kon het niet zo zijn dat het misschien niet kon door de ére code. Misschien werd het helemaal niks omdat ze niet bij elkaar paste, maar dan had je het tenminste geprobeerd. Tevreden zuchtte Piper en haar blik focusde zich op het kabbelende water. Af en toe zag je een vis zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





graven Empty
BerichtOnderwerp: Re: graven   graven I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
graven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dino World :: Dino world :: De nesten :: Holen-
Ga naar: